2020. május 31., vasárnap

C&A-ban vásárolt és C&A márkájú,100 % pamut anyagú csecsemőpléd,mindkét oldala használható - Jelenlegi ára: 4 869 Ft

Eladó egy C&A márkájú és a C&A áruházban vásárolt csecsemő kortól használható babapléd.
A babapléd anyaga 80 %-ban pamut anyag, puha lágy tapintással.
A pléd mindkét oldalon használható.
az egyik oldalán fehér alapon apró kék és sárga színű csillagok vannak.
A másik oldalon sötétkék keretben sárga csillagok és azon belül egy macika olvas egy felhőn, miközben a bagoly tartja neki a lámpát. Kedves és aranyos kép.
A pléd széle körbe 2 cm-es passzés kivitelű, nagyon esztétikus.
A plédet könnyű mosni, száradása, mivel túlnyomó része pamut így hosszabb, de azért 1 nap alatt melegben megszárad.
imádtam ezt a plédet, kiváló útitársunk volt ill az éjszakai alvások idején ezt volt a kicsi csecsemő testére téve a hálózsák fölé. Direkt pamut anyagú plédet kerestünk, hogy ne izzadjon bele a baba alvás közben, hanem tudjon lélegezni a kicsi teste. Főleg a gyerekágyban volt használva, kinézete is hibátlan, újszerű. Ez látható a mosócímke fotóján is ! újként elég drága pléd, de szerintem megérte az árát, nem csalódtunk benne.
A plédnek nincsen szín és fonák oldala, mindkét oldala mintás, egyformán használható.
Én a bolti ár feléért  kínálom megvételre, szinte bolti új állapotban.
Mérete: 100 x 75 cm-es.
Kérem mielőtt vásárolni szeretne, írjon nekem, mert máshol is hirdetem a C&A babaplédet !   Köszönöm.
 
A vételár tartalmazza önnek a szállítási díjat az ország területén belül !

Jelenlegi ára: 4 869 Ft
Az aukció vége: 2020-06-01 09:39 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése