2022. október 8., szombat

Spakenburg holland hajókikötő olajfestmény - Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Szűcs Gábor vagyok, én festettem 2011-ben, amikor Hollandiában voltam, eredeti kézzel készített olajfestmény. A festményen látszódik az egyik hajón a Spakenburg felirat, ez a hajó neve, azért érdekes mert ez egyben annak a településnek a neve is ahol a kép készült. Ezeknek a jellegzetes holland halászhajóknak a vitorlájuk mellett van motorjuk is, amivel a kikötőből ki tudnak navigálni. Most is rendszeresen használják ezeket a járműveket a hollandok, de persze már csak hobby célból. Megfogott ez a jellegzetes hangulatú látvány, ezért festettem meg.
26× 19, 4 cm-es olajfestmény farost táblán. Szignózott, dátumozott.

Jelenlegi ára: 15 000 Ft
Az aukció vége: 2022-10-09 03:53 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése