2019. október 28., hétfő

EZT NÉZD! iPhone 8 PLUS 64GB makulátlan állapotban. IRJ BÁTRAN! - Jelenlegi ára: 133 000 Ft


Sziasztok!
Eladnám iPhone 8 plus 64Gb-os kártyafüggetlen készülékemet. Igazából regényt tudnék írni róla, de megpróbálom röviden.  
Életem első új készüléke volt, ami miatt nagyon-nagyon vigyáztam rá. Új kora óta tokba tartom, hátlap szépségét sajnos csak akkor láttam mikor kicsit ki vettem a tokból és gyönyörködtem benne. Üvegfólia van a kijelzőn, illetve üvegfólia van a kamera lencséjén is. Van hozzá egy jó pár tokom (köztük drágább is) amiket természetesen adok hozzá.
Minden tartozéka megvan, headset-et nem is használtam. Arra is figyeltem, hogy éjszakánként ki kapcsoltam a készüléket, napközben töltöttem pár órát míg az akksi fel nem töltött, majd le is vettem, így kiméltem.  Tokokon kívül adok még egy bőr szerű tokot amibe tokkal együtt tartottam a telefont. Szóval totális védelem alatt volt. : ) Tökéletesen működik, napi szinten használnom. Ja és adok hozzá a töltőt részbe dugható kis gumit ami által nem megy bele a por a töltő részhez. Viszont, sajnos egyből vétel után vettem neki egy eléggé drága fém tokot, ami megsértette a telefon álját a semmitől... (fényképeztem).... a tok árát vissza adták (15eFt) de hát a telefon sajnos így maradt. (egyáltalán nem feltűnő) Ennyi : )
Írj bátran bármiféle kérdésed van : )
Csere nem érdekel.
Köszönöm, hogy el olvastad hirdetésemet.
 
Irj bátran, az ár IRÁNYÁR, biztosan meg tudunk egyezni : )


Jelenlegi ára: 133 000 Ft
Az aukció vége: 2019-11-17 22:02 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése