2020. április 30., csütörtök

Gyári új,bontatlan dobozos csomagolás,3 rekeszes,felfújható:Masha and the Bear márkájú medence:100cm - Jelenlegi ára: 5

Eladó egy gyári új, bontatlan csomagolású, gyermeknek való, kör alakú, 3 rekeszes medence: Masha and the Bear márkájú 100 cm-es méretű, mintás medence.
A medence Austriában lett vásárolva még tavaly, de úgy eltettem, hogy tavaly nyáron nem találtam meg, de most előkerült.
Gyári új , bontatlan csomagolású a termék és Made in Italy gyártású!
A leírás szerint +10 hó körüli gyermeknek való, de szerintem felügyelet mellet már egy önmagától ülni tudó babának is lehet használni, kizárólag szülői felügyelet mellett !
A medencét az oldalán 3 helyen kell felfújni, 2 rekeszes megoldású.
Szerintem remek szórakozás és móka egy baba-gyermek életében nyáron a kertben vagy esetleg egy nagyobb erkélyen.
A mérete véleményem szerint elég nagy, kényelmesen elfér benne akár 3 kisgyermek is: 100 cm van ráírva felfújva átmérőnek.
maga a termék, mint írtam a Mondoban lett vásárolva Ausztriában.
A hátoldalán lévő leírás alapján 50 kg-os súlyhatárig szabad használni a felfújt medencét.
A medence bontatlan, gyári új dobozos csomagolású és nem is kívánom kibontani.
Kérem mielőtt vásárolni szeretne, írjon nekem, mert máshol is hirdetem a felfújható Masha medencét !    Köszönöm.
A vételár tartalmazza önnek a  házhoz szállítási díjat az ország területén belül !

Jelenlegi ára: 5 884 Ft
Az aukció vége: 2020-05-01 09:12 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése